Hogyan kezdje megfelelően a napját

Print
futás-edzés-egészséges-élet

Hogyan kezdje megfeleően a napját

Gondolkozott már azon, hogy a sportolók miért korán reggel edzenek? Higgye el, nem azért, mert korán le akarják tudni a napi edzést. Nem is azért, mert a korai kelés örömet okoz számukra. A sportolók edzéseinél minden őrült gyakorlat hátterében valamilyen módszer áll.

A reggeli edzésnek tudományos oka van. Szervezetünk sokkal hatékonyabban működik pihenés után. Mivel a legtöbb ember leginkább éjszaka pihen és regenerálódik, szervezetünk reggel teljes mértékben készen áll a testmozgásra. Reggel ráadásul jobban tudunk koncentrálni az edzésre, mert nem terelik el figyelmünket az előttünk álló napi feladatok. 

Öt kora reggeli edzés tip, mely segít felkelni és elindítani a napot

Összpontosítson!

 

A kora reggeli edzéssel a nap hátralevő részében szabaddá teheti magát, és feladatai elvégzésére koncentrálhat. A kocogás kitisztítja az agyamat. Nyugodtan megtervezhetem, átgondolhatom a napi teendőimet, úgy, hogy ne maradjon ki semmi. Az edzésidő egy részében gondolját át a napját, vizsgálja meg, hogyan használhatná fel a leggazdaságosabban az idejét.

Állítson fel fontossági sorrendet!

A jó szándék mindenkiben megvan. Gyakran hallom azonban az emberektől, hogy bár mindennap tervezgetik az edzést, nagyon elfoglaltak, és mindig akad fontosabb feladatuk.

Hányszor fordult elő Önnel, hogy minden jó szándék ellenére zsúfolt napirendjébe nem tudta beiktatni a testmozgást, és se ideje, se energiája nem maradt a saját testével való törődésre? Ha korán kel, és edzéssel kezdi a napját, nem hiúsulnak meg többé tervei.

Legyen pozitív a hozzállása!

Javítsa hangulatát egészséges hormonokkal! Az edzés hatására boldogságot okozó endorfin szabadul fel a szervezetben. A korai edzés okozta boldogság, a kora reggel születő pozitív gondolatok egész nap hatással lesznek az Ön és az Önt körülvevő emberek életére.

Teljesítsen!

A siker és a teljesítmény növelik az önbizalmat. Nincs jobb érzés annál, mint amikor elérjük a célunkat, legyen szó akár sportról, akár az élet egyéb területeiről. Jó szokások kialakításával és kora reggeli edzéssel elérheti az aktív életmóddal kapcsolatos céljait. Az eltökéltség és a siker csodálatos velejárója a magabiztosság.

Gyorsítsa fel anyagcseréjét!

A reggeli edzésnek köszönhetően szervezete több zsírt éget el a nap folyamán. A reggeli testmozgás fokozza az anyagcserét, és arra készteti a szervezetet, hogy a napközbeni regenerálódásra energiát használjon fel. Az edzés a nyugalmi anyagcsere értéket is javítja, ezáltal a szervezet hatékonyabban égeti a kalóriákat.

Ha edzéssel kezdi napját, az edzésre nem mint munkára tekint majd, és kisebb valószínűséggel halogatja más, fontosabbnak tartott teendői miatt.

A nap bármely szakában végzett testmozgás életre szóló, pozitív változást idéz elő testben és lélekben egyaránt. Legyen következetes! Hozza ki a lehető legtöbbet önmagából! Ne hagyja, hogy a kifogások eltérítsék céljától!.

Szerző: Samantha Clayton.



hu-HU | 2017.06.26. 22:22:22 | NAMP2HLASPX04