Új gyakorlatok, amelyeket muszáj kipróbálni 2016-ban!

Print
workouts_2016

A célok elérése leginkább az elszántságról szól, hogy meg fogunk érkezni valahová - ugyanakkor szórakoztatónak is kell lennie! A Herbalife Tag támogatásával, kiegyensúlyozott, egészséges étrend és rendszeres testmozgás mellett, elérheti, hogy 2016 az az év legyen, amelyben kitűzött céljai valósággá válnak. A kulcs? Olyan testedzési formát találni, amelyben örömét leli.

IRÁNY A KORLÁT!

Ha a táncosok elegáns tartására és a testalkatukra jellemző, hosszú, hajlékony végtagokra vágyik, vegyen célba egy balett fitnesz órát. Samantha Clayton fitnesz szakértő ezt a következőkkel magyarázza: „Ez az edzés stílus hagyományos mozdulatokból épül fel, amelyeket úgy alakítottak át, hogy minden edzés szintű személynek megfeleljenek. A támaszkodáshoz egy balett korlátot használnak, hogy segítse az egyensúlyozást, az izometrikus erősítő gyakorlatokat tartalmazó edzés közben (amikor mozdulatlanul tartja a testét, miközben bizonyos izomcsoportokat megfeszít), ami magas ismétlésszámú, apró mozdulatokból áll.”  Ez a „nagy hatékonyságú edzésforma könnyedén kombinálja rugalmassággal és koordinációval, a saját testsúllyal végzett erősítő mozdulatokat”. A lassú és célzott izommozdulatok segítenek fokozni az izomkontrollt és a törzs stabilitását.

PATTANJON BICIKLIRE!

A biciklizés egy alacsony igénybevételű mozgásforma, amely saját fitnesz céljainkhoz és érdekeinkhez igazítható.  Válasszon egy szobabiciklit otthonra, illetve az edzőteremben, vagy próbáljon ki egy spinning órát (gyakran nagyon intenzív, hangos zenével és határozottan szórakoztató). Esetleg fogja a kétkerekűt és ragadja meg a lehetőséget, hogy felfedezi a környezetét, vagy használja a mindennapos ingázáshoz a munkahelye és az otthona között. Mindegyik nagyszerű kalóriaégető, izomépítő hatású mozgás, amely fokozza az állóképességét és általános fitnesz szintjét. „Végtelen számú lehetőség áll rendelkezésre egy biciklis edzés fejlesztésére, vagy visszafogására, mint például a távolság, a sebesség, vagy az ellenállás variálása, annak érdekében, hogy a kívánt eredményt előcsaljuk testünkből.”, mondja Samantha Clayton. „Intervallumedzéseket is végezhet biciklin és a kezdők, illetve a profi sportolók számára is kiváló választás.

ÜSSE A BOKSZZSÁKOT! 

Olyan edzést keres, ami égeti a kalóriákat és elűzi a stresszt? Ideje kipróbálni a bokszot! A bokszolók rövid idő alatt erős izmokra, sovány testalkatra és mozgékonyságra tesznek szert - és ennek megvan az oka. „A boksz nagyszerű, hiszen egyszerre teszi igazán próbára a szív-, és keringési-, illetve légzőszervi rendszerét, erősít és javítja a koordinációt”, mondja Clayton. A boksz egy teljes testet megmozgató edzésfajta, ami olyan mozdulatokat tartalmaz, amelyek segítik a zsírégetést és feszesítik a karokat, a testet és a combokat is. Ha egyszer már megismerte a mozdulatokat, bárhol és bármikor végezheti a gyakorlatokat.  Megtalálhatja Samantha útmutatóját kedvenc boksz mozdulataihoz és azok elvégzéséhez, csakúgy, mint az ennek az edzésformának az előnyeit bemutató írást a Herbalife honlapjának Healthy Living oldalain. Keresse fel a: www.herbalife.co.uk oldalt. 

Írta: Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha a Herbalife fitnesz képzésének igazgatója.



hu-HU | 2017.10.18. 16:58:12 | NAMP2HLASPX01