This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here»

Módosítottuk Adatvédelmi szabályzatunkat. Az elolvasásához kattintson ide.

Nassolj okosan! 5 ok, amiért a nassolás jótékony hatású

Print
Nassolj okosan
  1.  Az egészséges nassolnivalók ellenőrzött mennyiségben fogyasztva értékes részei mindennapi étrendünknek, hiszen ezeknek köszönhetően nem kívánjuk meg a kilóink számát gyarapító, egészségtelen finomságokat.
  2. Az egészséges nassolnivalók féken tartják az éhségérzetet, és állandó energiát biztosítanak szervezetünk számára a nap folyamán.
  3. A többszöri nassolásnak köszönhetően ésszerűbben táplálkozunk a főétkezésekkor. Ha gyakrabban eszünk, kisebb mennyiséggel is beérjük az egyes étkezések alkalmával, mivel tudjuk, hogy néhány óra múlva ismét ehetünk.
  4. A nassolnivalók beiktatásával kielégíthetjük szervezetünk táplálékigényét. Naponta 7-10 adag zöldségre és gyümölcsre, több adag tejtermékre, valamint fehérjére van szükségünk. Nem könnyű feladat a három főétkezés keretében bevinni ezt a temérdek ételt.
  5.  Az egészséges étkezés szépsége, hogy a magas rosttartalmú zöldségek és gyümölcsök és teljes kiőrlésű gabonák viszonylag kevés kalóriát tartalmaznak. Ennek következtében néhány óránként viszonylag nagy mennyiségű, minőségi táplálékot fogyaszthatunk anélkül, hogy túl sok kalóriát vinnénk be a szervezetünkbe. 

Szerző: Susan Bowerman, MS, RD, CSSD. Susan a Herbalife fizetett szaktanácsadója



hu-HU | 2018.11.20. 19:39:45 | NAMP2HLASPX04